Klacht melden
Wij proberen ons werk met veel enthousiasme en inzet te doen. Toch kan er in de dagelijkse praktijk wel eens iets niet goed gaan, zowel op communicatief als op medisch gebied. Mocht u niet tevreden zijn, bespreekt u dit dan gerust met de huisarts of de praktijkassistente. Een open communicatie vinden wij erg belangrijk.
U kunt er ook voor kiezen om bijgaand klachtenformulier in te vullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Wij stellen het op prijs als u dit doet, zodat wij onze werkwijze, de organisatie of de bejegening kunnen verbeteren.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Deze zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. Telefoon Klachtenfunctionaris: 088-0229191. Als u er ook dan niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Informatie vindt u hier.